GRATIS VERZENDING VOOR NL VANAF €30

Retourneren

U kunt artikelen tegen bepaalde voorwaarden kosteloos retourneren.
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Beugelreiniging.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

 

Is het artikel beschadigd ontvangen, dan verwijzen wij u naar de pagina contact.

Voorwaarden

  • U retourneert het artikel binnen de zichttermijn van 30 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van je artikel. Als u meerdere artikelen in één keer besteld hebt, kunt u retourneren tot 14 dagen nadat u het laatste artikel hebt ontvangen.
  • Het artikel is in de originele verpakking. De seal artikel mag niet zijn verbroken zijn
  • Wij willen u vragen om, indien mogelijk, de factuur (of een kopie van die factuur) mee te sturen in de verpakking.

Voor een snelle en correcte afhandeling, is het belangrijk dat u het artikel eerst retour meldt via de link ‘Start retour aanvraag’ in uw account. (U kunt ook retourneren via het formulier dat u onder aan de bestelbevestiging vindt die u via e-mail hebt ontvangen.)

Artikelen die u niet kunt retourneren

  • Geopende verpakkingen waarvan het seal is verbroken.
  • Artikelen waarvan de garantietermijn van 12 maanden is verlopen.
  • Gebruikte, geopende verpakkingen van artikelen die niet onder de garantie vallen.

 

Retour artikel

Als de zichttermijn van 30 dagen is verstreken, kan dit artikel niet standaard worden geretourneerd.

Is het artikel defect of wilt u informatie over garantie? Lees meer informatie over garantie en defecten.

Defect artikel en het is tot 30 dagen geleden ontvangen

Dan kun je het gratis retourneren of indien mogelijk vervangen. Of je laat het repareren. Over reparaties lees je meer hieronder.

Defect artikel en het is  meer dan 30 dagen geleden ontvangen

De fabrikant heeft vaak de meest up-to-date oplossingen voor kleine en grotere problemen. In de handleiding of op de website van de fabrikant vind je vaak snel een oplossing. Je kunt je artikel ook bij ons laten repareren. Je vraagt een reparatie aan in je account:

  • Log in op je account en zoek je bestelling.
  • Klik op de link ‘Start reparatie’. Die vind je achter het artikel.
  • Doorloop de aanmelding en ontvang je verzendinstructies.
  • Verzenden kan via een PostNL-kantoor en DHL

Kosten

Binnen de garantievoorwaarden hoef je niets te betalen. Als de schade toch buiten garantie valt, krijg je een prijsopgave vóór de reparatie wordt uitgevoerd. Die kun je altijd weigeren. Je betaalt dan nog wel maximaal 19,95 euro onderzoekskosten. Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen je dan graag verder.

Bestelling retourneren

Voldoet je artikel aan de voorwaarden om te retourneren? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder. Retourneren kan via een PostNL kantoor en DHL-parcel. Wanneer we de retourzending ontvangen hebben, sturen we een e-mail ter bevestiging. Dit is meestal binnen 14 dagen. De betalingsverplichting komt dan te vervallen. Als u al betaald hebt, betalen wij u terug binnen 14 dagen vanaf het moment dat u hebt aangegeven af te willen zien van de aankoop. Als u meerdere artikelen wil retourneren, herhaal dan de retouraanvraag voor elk artikel.

Kan ik mijn retourmelding nog annuleren?

U kunt een retouraanvraag jammer genoeg niet zelf annuleren. Neem contact op met onze klantenservice.

Wanneer word ik terugbetaald bij annuleren of retourneren?

Zodra uw retourzending of annulering is verwerkt, gelden de volgende tergstorttermijnen:

  • Directe SEPA Bankoverschrijving: binnen 5 werkdagen
  • IDEAL: binnen vijf werkdagen
  • Mister Cash: binnen vijf werkdagen
  • PayPal: binnen vijf werkdagen

 

Ik heb per ongeluk dubbel betaald of teveel betaald, krijg ik dit geld terug?

Beugelreiniging.nl stort teveel betaalde bedragen binnen twee weken aan je terug.

Heb je na twee weken je geld nog niet terug, neem dan contact op met onze klantenservice.